transport farmaceutyczny

transport farmaceutyczny Kierownikiem zespołu może zrobić to samo z ich wewnętrznymi klientami. Motywowanie członków zespołu, traktując je jak cenionych klientów. Zbierz informacje o swoich pracowników - hobby, zainteresowania, wartości - i użyć go do zaoferowania zindywidualizowanych nagrody. Technika ta została ukuty "Zarządzanie jeden do jednego" i pokazuje, że pracownicy wartość BĘDĄ jako jedynej osoby są.

3. Udział w świetle jupiterów. Napisz list pochwalny do rozpoznawania poszczególnych wkładów i osiągnięć zespołu. Wyślij kopie do swojego szefa i działu zasobów ludzkich. Upewnij się, że pismo przechodzi w aktach osobowych odbiorcy. Ponadto zaprosić swojego szefa, aby wziąć udział w spotkaniu z zespołem w trakcie którego w świetle reflektorów.

4. Zapewnienie nagrody i krzykaczy morale. Zabawa może być doskonałym motywatorem. Spotkać się z zespołem ze stroną pizzy, spotkanie towarzyskie, Flex, w czasie konkursu, gry, zachęty i drobne upominki. Połóż swoją wyobraźnię i kreatywność do pracy.

5. Zapewnienie bardziej zaawansowanych możliwości. Użyj otwartą komunikację delegować zadania i połączyć zadania do wyższych poziomów wzmocnienia i widoczności. Zezwolić członkom zespołu The swobodę wykonywania zadań na swój sposób z punktów kontrolnych. Wiązać się z zespołem w burzy mózgów, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Wysoki poziom zaangażowania prowadzą do zaangażowania i podwyższony poziom zaufania i motywacji.

- autor artykułu